"یوسف وهابی کارکنده" معاون سابق فرمانداری طبس حدود یکسال عهده دار مسئولیت ستاد اقامه نمازجمعه این شهرستان بود که با انتقال نامبرده به استان مازندران، طی این حکم "احمد رفیعی" رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان طبس به این سمت منصوب شد.

طبس- سیدابوالفضل حقانی: طی حکمی از سوی امام جمعه طبس، احمد رفیعی به مسئولیت ستاد اقامه نمازجمعه این شهرستان منصوب شد.

در حکم امام جمعه طبس با گرامیداشت سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی آمده است: با توجه به اهمیت برگزاری هرچه باشکوهتر نمازجمعه و جایگاه و تأثیرگذاری آن در بصیرت بخشی به مردم و خنثی سازی توطئه دشمنان و استحکام پایه های نظام اسلامی بر محوریت ولایت فقیه با حضور گسترده مردم، جنابعالی را که تجربه و شایستگی دارید بعنوان مسئول ستاد اقامه نمازجمعه منصوب می نمایم.

حجت الاسلام و المسلمین "سیدابراهیم مهاجریان" در این حکم ضمن تقدیر از "یوسف وهابی کارکنده" مسئول سابق ستاد اقامه نمازجمعه طبس، آورده است: امیدوارم با همکاری روحانیت محترم و مسئولین و مدیران گرامی نهادها و ادارات و اقشار مختلف مردم و استفاده از نظرات و پیشنهادات سازنده صاحبنظران در برگزاری هرچه باشکوهتر نمازجمعه توفیق بیشتری داشته باشید.

گفتنی است، "یوسف وهابی کارکنده" معاون سابق فرمانداری طبس حدود یکسال عهده دار مسئولیت ستاد اقامه نمازجمعه این شهرستان بود که با انتقال نامبرده به استان مازندران، طی این حکم "احمد رفیعی" رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان طبس به این سمت منصوب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا